fjorton bast

2009-08-17 @ 20:26:09
haha sitter här med min gamla laptop som min mamma fick av mig och kollar på massa gamla bilder från när man var fjorton femton år det e sjukt hur tiden går fort va.
Men visst är det kul att se på bilder när man var mindre och se hur mycket man faktiskt förändras fast man kanske inte tänker så mycket på det själv. Ibland kan jag undra om man va lyckligare då eller nu? när man va mindre hade man ju färre besvär och problem och då kunde man kanske leva livet mer men samtidigt är det kul att vara äldre också fast problemen kanske blir fler desto vuxnare man blir. Nej man får helt enkelt enjoy life i nuet!


haha från nyår super nopprade ögonbryn tyckte man va fint då



haha jag älskade min tiara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback